دانلود نرم افزار واتساپ فایل اندروید. download whatsapp file
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

فروشگاه کارت شارژ کافی نت دریا یاسوج

 برای خرید شارژ ایرانسل ، همراه اول ، رایتل ، وایمکس و ... از کافی نت دریا یاسوج بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://salehie.loxblog.com/page/charge

……………..

 دانلود نرم افزار واتساپ فایل

واتس اپ فایل؛ ابزاری کاربردی برای ارسال انواع فایل در واتس اپ

هر چند در میان اپلیکیشن های ارتباطی، وایبر بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص داده، با این حال کاربران واتس اپ نیز کم نیستند. یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام کار با واتس اپ به آن برخورد کرده باشید، مشکل عدم امکان ارسال فایل هایی با فرمت PDF، ورد، APK و… از طریق این اپلیکیشن ارتباطی است. “واتس اپ فایل” با راهکاری ساده، این محدودیت اپلیکیشن واتس اپ را برطرف می نماید.

در ادامه مطلب، به نحوه کارکرد “واتس اپ فایل” بیشتر خواهیم پرداخت. 

با ورود به اپلیکیشن، کافی است به بخش ارسال فایل مراجعه کنید. در این قسمت، باید فایل مورد نظر خود را از طریق فایل منیجر خود اپلیکیشن، یا از فضای گوگل درایو انتخاب کرده و برای آن فایل، نامی تعیین کنید. حالا با فشردن دکمه ارسال، صفحه اشتراک گذاری باز می شود که در اینجا باید واتس اپ را انتخاب کنید. سپس با ورود به واتس اپ، باید مخاطب را تعیین کرده و فایل را برایش بفرستید.

این فایل به صورت یک فایل صوتی برای طرف مقابل ارسال می گردد، بنابراین مخاطب شما هم باید از این اپلیکیشن استفاده کند. از آنجایی که این اپلیکیشن رایگان نیست، شاید لزوم خریداری آن توسط دو طرف ناعادلانه به نظر برسد، با این که ارسال فایل با انواع فرمت،یکی از نقاط قوت واتس اپ فایل به شمار می رود، اما هنوز نمی توان فایل های حجیم را از طریق آن مبادله کرد. خوشبختانه سازندگان واتس اپ فایل اعلام کرده اند که به زودی، امکان مبادله فایل های بزرگ و حجیم در نسخه های بعدی میسر خواهد بود.

این نرم افزار را با قیمت 500 تومان برای شما قرار دادیم .

 

با تشکر

 دانلود.دانلود واتساپ اندروید.دانلود.دانلود واتساپ.دانلود واتساپ فایل.دانلود whatsapp.دانلود whatsapp file.download.download whatsapp.دانلود نرم افزار.کافی نت دریا.یاسوج.yasuj.دانلود نرم افزار کمکی.دانلود نرم افزار کمکی واتساپ.whatsapp.whatsapp file.whatsapp+.واتس آپ.واتس آپ فایل.دانلود واتس آپ.دانلود واتس آپ فایل.واتساپ فایل

مبلغ قابل پرداخت 500 تومان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.